Forum Mundo Verde
Bem-vindo(a) ao fórum! ஃ Forum para amantes da Natureza, pagãos, wiccans e curiosos ஃ Participa! ☺

Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

Quizzes!

Novo Tópico  Responder ao tópico

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1 Quizzes! em Seg Jan 21, 2013 10:58 pm

Aredhel

Admin
Admin
Eu de vez em quando gosto de me entreter com estas coisinhas pelas internetes, para quem gosta de se entreter como eu com testinhos do tipo "que personagem de contos de fadas serias tu" , façam os testes x'D

*não gozem, tá?? vou ter testes, preciso de matar uns neurónios para relaxar!" (mblk,m)
Mostrem os vossos resultados!! (6587)

(este é giro !)
http://quizfarm.com/quizzes/new/thecheshirecat/which-fairy-tale-charactercreature-are-you/

pensei que me calharia o lobo mau! damn it!

You Scored as Fairy
Pretty, pretty little fairy...please grant me a wish and I won't pull your wings off.
Fairy
100%
Snow White
60%
You're Alice
60%
Big Bad Wolf
40%
Shrek
40%
Hansel or Gretel
20%
Cyclops
20%
Troll Under the Bridge
10%

http://quizfarm.com/quizzes/new/Carlila/what-element-are-you-boygirl-anime-pics--detailed-answers/

You Scored as Earth
You have a mother personality. Much like the earth, you care for everyone whether you know them or not. A lot of people abuse your good nature, but you don't mind, as long as their happy. You're in touch with reality, and very reliable. You're not too stressed taking everything a bit at a time, many people find comfort in this behavior. Parties are most likely not your thing, you probably prefer hanging out in small groups with a couple of your friends.
Earth
81%
Darkness (bwahahahah)
75%
Light
69%
Fire
56%
Ice
44%
Water
31%
Air
25%

Ver perfil do usuário

2 Re: Quizzes! em Ter Jan 22, 2013 1:50 am

Acho que fazes muito bem!
tamém gosto de fazer uns quizzesinhos às vezes! Cool

You Scored as Fairy

Pretty, pretty little fairy...please grant me a wish and I won't pull your wings off.

Fairy
65%
Big Bad Wolf
35%
You're Alice
30%
Cyclops
20%
Hansel or Gretel
20%
Shrek
10%
Snow White
0%
Troll Under the Bridge
0%

You Scored as Water

People who score water are usually very docyle, and can be shy. They like calm environments and hate arguments. They're often very calm and make good friends. Nothing seems to touch them, sliding off of them like water. They are usually smiling, or are thinking deeply. Laid back, and yet very deep, these people will do good in the job industry!

Water
69%
Light
63%
Ice
50%
Earth
50%
Fire
50%
Darkness
31%
Air
25%

o primeiro concordo!
o segundo estava à espera que desse terra pois normalmente é o elemento que melhor me define, mas até me consigo identificar com quase tudo que diz na descrição da água!

obrigada pelos quizzes kyoko!
(vu12sd)

Ver perfil do usuário

3 Re: Quizzes! em Ter Jan 22, 2013 11:31 am

Bem, vamos todos corridos a fadas LOL

You Scored as Fairy

Big Bad Wolf
45%
Fairy
45%
You're Alice
40%
Cyclops
35%
Shrek
30%
Hansel or Gretel
5%
Snow White
5%
Troll Under the Bridge
5%

OK, o segundo quiz foi uma surpresa e não está propriamente fiel à minha personalidade :S

You Scored as Darkness

Darkness isn't a bad thing at all! So don't worry. Just like darkness you like to be independent and to do things by yourself. You tend to turn a blind eye to things you don't want to see, or things you don't want to change. You can be brutally honest, its good in some ways, because someone has to tell these people. You can be self-centered and mostly concerned about yourself, but if anything happens to anyone you love, your right there defending their honor. You tend to dominate a room, and people who love everything tend to bug you, or annoy you. More than anything you want to be wanted and recgonized.

Darkness
75%
Air
69%
Light
56%
Water
56%
Earth
44%
Fire
44%
Ice
38%

Ver perfil do usuário

4 Re: Quizzes! em Ter Jan 22, 2013 3:13 pm

Aredhel

Admin
Admin
Darkness é badass! É fixe! x'D

A mim n esperava que calhasse terra tb Foxglove, por acaso me identifico mais com fogo. Já houve tempos em que me identificava com a água, deve ser por fases x'D Como eu nasci na hora de mudança entre peixes e carneiro, tenho influencia dos dois elementos (personalidade catastrófica), tenho pouco é de ar na minha personalidade. Tenho somente a Lua em balança.

Falando nisso, vou postar um tópico para quem quer o mapa natal, eu faço pelo software kepler

Ver perfil do usuário

5 Re: Quizzes! em Ter Jan 22, 2013 3:17 pm

BOa ideia kyoko (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) (jhjhjjk) ~~
olha e dá para instalar na pen sem autorização do adm? aqui na ubi não posso instalar nada :S

Ver perfil do usuário

6 Re: Quizzes! em Ter Jan 22, 2013 8:31 pm

You Scored as Fairy

Fairy
65%
You're Alice
60%
Troll Under the Bridge
45%
Hansel or Gretel
30%
Big Bad Wolf
30%
Shrek
25%
Cyclops
20%
Snow White
5%

You Scored as Air

Your carefree, loveable, and childish. You just want to have fun! You have a deep understanding of life, so you feel that life is to short to be moody. You might as well live it to the fullest right! You will probably make a wonderful parent, because you know what its like to be a kid! Your either very smart, or very ditzy. You care a lot of others, and will do anything to help a friend in need. Sometimes you just like to stay by yourself, but other times you like to go partying. Depending on your mood. Sometimes you can be naive, but isn't that for the best? Let's have fun!

7 Re: Quizzes! em Qua Jan 23, 2013 3:33 am

kyoko isso é uma óptima ideia!
eu por acaso já tenho a minha mas como o teu programa é diferente se não te importavas depois fazias a minha para comparar! até porque nesse aspecto tenho sempre duvidas!
faz um tópico para isso! Wink

Ver perfil do usuário

8 Re: Quizzes! em Qua Jan 23, 2013 11:31 am

Aredhel

Admin
Admin
tópico feito!! (78fth5)

Ver perfil do usuário

9 Re: Quizzes! em Qua Maio 08, 2013 11:42 pm

You Scored as You're Alice
Okay Alice. Enough with the magic mushrooms already. Cats don't appear and disappear, rabbits don't wear watches, and the Mad Hatter isn't as crazy as you.

You're Alice
70%
Fairy
65%
Troll Under the Bridge
20%
Snow White
20%
Big Bad Wolf
15%
Cyclops
15%
Hansel or Gretel
15%
Shrek
10%

Ver perfil do usuário

10 Re: Quizzes! em Qui Maio 09, 2013 12:18 am

lol!
You Scored as Cyclops
Don't feel too bad cyclops. Put a patch on your eye at Halloween and you can be blind pirate.

Cyclops
40%
Big Bad Wolf
25%
Fairy
25%
Hansel or Gretel
20%
You're Alice
20%
Troll Under the Bridge
15%
Shrek
10%
Snow White
5%

Ver perfil do usuário

11 Re: Quizzes! em Qui Maio 09, 2013 12:19 am

Eu disse que gostava do Cyclops do X-Man, não era propriamente deste XD

Ver perfil do usuário

Conteúdo patrocinado

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Novo Tópico  Responder ao tópico

Permissão deste fórum:
Você pode responder aos tópicos neste fórum